Întrebări și răspunsuri
Aveți un magazin fizic?
Nu avem un magazin fizic. Vindem doar online.
Cum pot plasa o comandă?
Puteți plasa o comandă pe site-ul nostru prin crearea unui cont propriu sau efectuând cumpărături fără a vă autentifica ca așa-numit „oaspete”. O altă modalitate este să contactați telefonic consultantul nostru, care va procesa comanda în numele dvs. și vă va furniza, de asemenea, informațiile necesare despre produse. Linia noastră de asistență este deschisă de luni până vineri de la 8:00 la 16:00 la + 031 229 58 40
Pot anula comanda?
Puteți anula o comandă care nu a fost încă ambalată prin contactarea serviciului clienți. Dacă comanda a fost deja ambalată de depozitul nostru, anularea nu va fi posibilă.
Când voi primi confirmarea comenzii mele?
O confirmare a comenzii va fi trimisă prin e-mail imediat ce comanda este plasată.
Cât de repede va ajunge coletul la mine?
Trimitem din Polonia în maximum 24 de ore, comanda va ajunge la dvs. în câteva zile.
Livrarea este gratuită?
Livrarea produselor în magazinul nostru este gratuită de la 299 lei
Pot returna bunurile achiziționate din magazinul online?
Desigur. Fiecare client are la dispoziție 30 de zile de la data primirii coletului pentru a returna produsele achiziționate din magazinul nostru, cu excepția lenjeriei și a colanților. Este suficient să trimiteți produsele la adresa noastră de retur cu un formular de returnare completat. Produsele trebuie să fie returnate în starea în care au fost livrate. Acestea nu trebuie să prezinte niciun semn de utilizare (miros de parfum, pete, urme de spălare sau machiaj). După verificarea produselor și a datelor clientului, banii de achiziție vor fi trimiși înapoi în termen de maximum 14 zile la numărul de cont furnizat de client. O descriere completă a procedurii de returnare poate fi găsită la acest link: https://mdr24.ro/content/6-retururi-i-schimburi
La ce adresă trebuie să trimit produsele retur?
Vă rugăm să returnați produsele la
Paxy – Pastan
Str. Ogorului 3G
(depozit FAN Courier)
Cod 410554 Oradea
România
Pot înlocui produsele achiziționate din magazinul online?
Nu este posibil să înlocuiți un produs achiziționat, dar îl puteți returna în termen de 30 de zile.
Pot returna produse din mai multe comenzi într-un singur colet?
Da, puteți returna mai multe comenzi într-un singur pachet. În acest caz, vă rugăm să împachetați formularele de retur de la toate comenzile returnate împreună cu produsele returnate.
Returnarea este gratuită?
Returnarea bunurilor se face pe cheltuiala dvs. Costurile de transport vor fi rambursate doar în cazul unei reclamații acceptate.
Ce trebuie făcut dacă mi s-a furnizat un produs defect sau incorect?
În acest caz, vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți la + 031 229 58 40 sau la adresa de e-mail info@mdr24.ro și vom găsi cea mai bună cale de rezolvare a acestei situații.
Cât durează termenul de așteptare pentru rambursare?
Rambursarea pentru produsul returnat se face în termen de 14 zile de la data primirii coletului în depozit.
Cum se măsoară produsele din gama noastră?
Pe pagina fiecărui produs există un tabel individual de mărimi corespunzător modelului. Articolele de îmbrăcăminte sunt măsurate plat, pe o suprafață dreaptă și nu pe figură. Dacă un produs din circumferința unei anumite părți a corpului are o mărime înscrisă în tabelul de mărimi de la-la, de exemplu 120 cm-127 cm, înseamnă că este cea mai mică măsură care determină produsul așezat plat, iar cea mai mare este măsura produsului întins.
Produsele sunt lucrate mai mici sau mai mari?
La această întrebare nu există un răspuns fără echivoc. Dimensiunile produselor nu sunt identice și pot varia de la un producător la altul. Când selectați un anumit produs, consultați întotdeauna tabelul de mărimi individual al acestuia.
Dacă am cumpărat deja de la MDR și dimensiunea a fost potrivită, atunci orice produs ulterior în aceeași dimensiune va fi, de asemenea, potrivit?
Nu. Fiecare produs are propriul tabel de mărimi, la care trebuie să fiți mereu atenți. Dimensiunile produselor nu sunt identice și pot varia de la un producător la altul.
Pot obține informații suplimentare cu privire la dimensiunile unui anumit produs care nu sunt specificate în tabelul de mărimi?
Sigur că da. Dacă aveți nevoie de măsurători pentru, de exemplu, lățimea piciorului sau lățimea mânecii, trebuie doar să contactați serviciul nostru pentru clienți: prin e-mail la info@mdr24.ro sau prin telefon la +031 229 58 40 și vom măsura produsul special pentru dvs.
Realizăm comenzi personalizate?
Nu. Produsele oferite sunt de la producători externi. Nu avem propriul nostru atelier de cusut și, prin urmare, nu avem nicio influență asupra lungimii, lățimii sau culorii modelelor prezentate.
Cât timp va trebui să aștept pentru o mărime care nu este disponibilă momentan?
Produsele nu sunt disponibile permanent de la producător. Dacă sunteți interesat de un anumit model, vă rugăm să apelați linia noastră telefonică pentru a afla dacă mai este disponibil pentru import. Vă rugăm să ne contactați la + 031 229 58 40 de luni până vineri între orele 8:00 și 16:00.
Gama include și îmbrăcăminte pentru bărbați și copii?
Nu, magazinul MDR oferă doar îmbrăcăminte pentru femei în mărimile 44-64.
Gama include încălțăminte și șosete?
Nu, nu oferim încălțăminte sau șosete
Pot obține o factură pentru bunurile pe care le-am cumpărat?
Da. Vă rugăm să ne furnizați detaliile facturii prin e-mail după plasarea comenzii. Vă rugăm să trimiteți un e-mail la info@mdr24.ro
Cum pot folosi codul de reducere?
Pur și simplu introduceți codul în coșul de cumpărături în câmpul „Cod promoțional” atunci când plasați comanda și faceți clic pe butonul „Utilizare”.
Pot utiliza mai multe coduri în același timp?
Puteți utiliza un singur cod de reducere la o comandă.
Trebuie să introduc codul de reducere în coșul de cumpărături?
Da, dacă codul de reducere nu este introdus în coșul de cumpărături, se va aplica prețul standard pentru produs.
Ce trebuie să fac dacă un cod de reducere nu funcționează?
Există diverse motive, cel mai probabil codul este incorect, a expirat sau a fost deja folosit (în cazul codurilor unice). Dacă nu există informații în coș care să explice cauza erorii, vă rugăm să contactați departamentul nostru de asistență pentru clienți la: + 031 229 58 40 sau prin e-mail la: info@mdr24.ro
Cum să vă abonați la Newsletter?
Vă puteți înscrie pentru newsletter în bara de meniu din dreapta și în bannerul din partea de jos a paginii. Dacă întâmpinați dificultăți, găsiți linkul direct aici: https://mdr24.ro/content/49-inscrie-te După înregistrare, veți primi prin e-mail un cod de reducere unic - 10% pentru achizițiile din magazinul mdr24.ro
Cum să vă dezabonați de la Newsletter?
Vă puteți dezabona de la Newsletter prin intermediul linkului pe care îl includem în fiecare Newsletter. De asemenea, puteți depune o astfel de cerere prin e-mail la: info@mdr24.ro