Ładowanie

Regulamentul magazinului

Proprietarul magazinului: Pastan Pawel Fabisiak, Lazurowa 4/144, 01-315 Warszawa, Polonia, VAT (TVA): PL5222404798, Regon: 142304840. Antreprenor care conduce o afacere sub numele Pastan Paweł Fabisiak, înscris în Registrul Central și Informații privind Activitatea Economică ținut de Ministrul Dezvoltării și Finanțelor, NIP 5222404798, numărul REGON 142304840, Str. Laurowa 4/144, cod 01-315 Varșovia, Polonia.

Dispoziții generale

Cumpărătorul poate fi o persoană fizică adultă, o persoană juridică sau o unitate organizațională fără personalitate juridică, denumită în continuare "client". Toate prețurile furnizate de către vânzător sunt exprimate în moneda poloneză și sunt prețuri brute (TVA inclus). Prețurile produselor nu includ costul de livrare specificat în descrierea fiecărui produs. Dovada achiziției în magazin este bonul fiscal.

Comenzile

Comenzile pot fi plasate 24 de ore pe zi. Comenzile pot fi plasate prin intermediul unui formular de pe site-ul web al magazinului sau prin telefon. Taxele de apel sunt în conformitate cu tariful operatorului. Bunurile achiziționate împreună cu chitanța sunt trimise de către curierul ales de client la adresa de livrare furnizată de client. Contractul se încheie în momentul în care clientul plasează comanda. Executarea comenzilor are loc după ce plata Clientului este creditată în contul Vânzătorului. Fiecare client poate face modificări la comanda plasată sau poate anula comanda prin e-mail sau telefonic.

Modalitati de plata

Clientul poate alege urmatoarele forme de plata: Plata prin transfer bancar / Paysera / Credit/Debit Card / PayPal

Plata ramburs - la livrare la curier (in numerar)

Livrarea mărfurilor

Livrarea este pregătită după ce se înregistrează plata pentru bunurile achiziționate. Disponibilitatea fiecărui model și mărime este specificată atunci când se face o comandă. În cazul în care bunurile sunt disponibile, înseamnă că acestea se află în depozitul nostru și vor fi expediate cel târziu în următoarea zi lucrătoare după ce plata este înregistrată. Deoarece vindem în mai multe locații diferite, este posibil ca un produs cumpărat în magazin să nu fie disponibil. Într-o astfel de situație, oferim un schimb cu un alt model, oferim data la care produsul cumpărat va fi disponibil sau în aceeași zi efectuăm un transfer de returnare a întregii sume plătite pentru cumpărături. Metoda de livrare este aleasă de către client în momentul plasării comenzii. Costul de livrare este indicat pentru fiecare formă de livrare.

Schimbul  și returul

Pentru detalii legate de retur și schimb de produse, vă rugăm să vizitați pagina noastră de retur.

Protecția datelor cu caracter personal. 

Pentru detalii privind protecția datelor, vă rugăm să consultați pe site-ul nostru Politica de Confidențialitate.

Dispoziții finale

Niciuna dintre prevederile acestor Termeni și condiții nu are ca scop încălcarea drepturilor clientului. În cazul în care orice parte a acestor termeni și condiții este în contradicție cu legea aplicabilă, vânzătorul declară că se conformează necondiționat cu aplicarea acestei legi în locul dispoziției contestate din termenii și condițiile în cauză. Clienții înregistrați vor fi notificați prin e-mail cu privire la modificările aduse normelor și regulamentelor și la domeniul de aplicare al acestora. Notificarea va fi trimisă cu cel puțin 30 de zile înainte de intrarea în vigoare a noilor reglementări. Modificările vor fi făcute pentru a adapta regulamentele la statutul juridic actual. În timpul executării unei comenzi și pe toată perioada de asistență post-vânzare, clientul este obligat să respecte regulile și reglementările acceptate de acesta în momentul plasării comenzii. Pentru aspectele care nu sunt reglementate de prezentele condiții generale, se aplică reglementările legale relevante în vigoare. Orice chestiune litigioasă este examinată de instanța competentă la nivel local și material.

Reclamații

Vindem marfuri noi, fara defecte. Reclamațiile privind mărfurile defecte pot fi depuse în termen de doi ani de la data achiziției.
Produsele noastre sunt de foarte bună calitate și foarte rar se întâmplă ca un articol să fie defect. Cu toate acestea, se poate întâmpla. Pentru a evita aceste rare ocazii, fiecare articol este verificat cu atenție înainte de expediere. Dacă primiți un produs defect, vă rugăm să ne anunțați sunând la numărul de telefon 031 229 5840 sau scriind un e-mail la adresa info@mdr24.ro.
Reclamația va fi procesată în termen de 14 zile numai pe baza unui formular completat și semnat . Formularul poate fi descărcat aici...
Dacă reclamația este acceptată, în termen de 14 zile vom trimite produsul reparat sau banii pentru bunurile achiziționate împreuna cu costurile de expediere la numărul de cont bancar furnizat. Există posibilitatea soluționării extrajudiciare a plângerilor și reclamațiilor.
Un antreprenor care face achiziții în scopuri care nu au legătură cu afacerea sa are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea comenzii.

In cazul retragerii din contract, costurile de transport sunt suportate de cumparator.

Antreprenorul are dreptul de a raporta defectul vânzătorului, adică de a folosi garanția dacă defectul este constatat în termen de doi ani de la livrarea articolului.

Protecția datelor cu caracter personal

Pentru detalii privind protecția datelor, vă rugăm să vizitati site-ul nostru Politica de Confidențialitate.

Dispoziții finale

Niciuna dintre prevederile acestor Termeni și condiții nu are ca scop încălcarea drepturilor clientului. În cazul în care orice parte a acestor termeni și condiții este în contradicție cu legea aplicabilă, vânzătorul declară că se conformează necondiționat cu aplicarea acestei legi în locul dispoziției contestate din termenii și condițiile în cauză. Clienții înregistrați vor fi notificați prin e-mail cu privire la modificările aduse normelor și regulamentelor și la domeniul de aplicare al acestora. Notificarea va fi trimisă cu cel puțin 30 de zile înainte de intrarea în vigoare a noilor reglementări. Modificările vor fi făcute pentru a adapta regulamentele la statutul juridic actual. În timpul executării unei comenzi și pe toată perioada de asistență post-vânzare, clientul este obligat să respecte regulile și reglementările acceptate de acesta în momentul plasării comenzii. Pentru aspectele care nu sunt reglementate de prezentele condiții generale, se aplică reglementările legale relevante în vigoare. Orice chestiune litigioasă este examinată de instanța competentă la nivel local și material.